سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

علی اکبری: فیلمبرداری «پرواز زنبورها» تا پایان سال از سر گرفته می‌شود

ما همه گناهکاریم

علی اکبری درباره توقف فیلم «پرواز زنبورها» گفت: این فیلم فعلا به دلیل مباحث مالی و فیلمنامه متوقف است اما قبل از سال نو فیلمبرداری آن از سر گرفته خواهد شد.

محسن علی اکبری درباره شروع فیلمبرداری «پرواز زنبورها» به سینماپرس گفت:این فیلم فعلا به دلیل مباحث مالی و فیلمنامه متوقف است. به نظرم روی موضوع فیلمنامه باید بیشتر بررسی کرد و تا یک ماه دیگر فیلمبرداری از سر گرفته خواهد شد و یا باید طوری تنظیم کنیم که فیلمبرداری 15 اسفند ماه آغاز شود و اول فروردین به پایان برسد.

این تهیه کننده درباره توافق با بازیگران فیلم خاطرنشان کرد: هنوز صحبتی با بازیگران نداشتیم اما در این مدت می توانند سر فیلمهای دیگر حاضر شوند .

حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی ، رخساره شجاع الدین و پردیس احمدیه از بازیگران این فیلم هستند.

علی اکبری درباره فروش استرداد گفت: فروش این فیلم مانند سایر فیلم های در حال اکران است و سردی هوا و امتحانات باعث شده تا فیلم های در این فصل به فروش نسبی دست یابند.

عوامل تولید «پرواز زنبورها» عبارتند از کارگردان: حامد امرایی / فیلمنامه اولیه: ناصر هاشم‌زاده / فیلمنامه نهایی: امیر عربی / مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی / صدابردار: یدالله نجفی / طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی / طراح صحنه و لباس: هومن معصومی / مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی / گروه کارگردانی: علی تهرانی، مجتبی بختیاری، مهدی امرایی / مدیر تولید و مجری طرح: فرهاد کی‌نژاد / دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان / عکاس: علی علی‌اکبری / تهیه‌کننده: محسن علی‌اکبری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.